Subject: FW: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Fri, 11 Apr 2025 15:41:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Ott Karulin - RAM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 11, 2025 2:39 PM
To: vana RAM Info <[email-masked]>
Subject: FW: Teabenõue

From: Denis Veršinin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 9, 2025 8:27 AM
To: Ott Karulin - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust!

Kohtla-Järve linnavalitsuse struktuuris oli ametikoht nagu pearevident
nüüd teda nimetati ümber alates 01.01.2025. a. ja praegune ametinimetus on
sisekontrolör, seoses sellega, mul tekkisid mõned küsimused ning palun
Teie abi selle küsimustele vastamiseks:

1.	Missugune kompetents peab olema antud ametnikul (oskused, haridus,
kutsetase jne)?

2.	Kui praegusel hetkel puudub sisekontrolöril ametijuhend, kas

3.	Missugused alusdokumendid (õiguslikud alused) peavad olema
kehtestatud volikogu poolt ning linnavalitsuse poolt sisekontrolli
läbiviimisel (eeskirjad, korrad, protseduurid, käitumisjuhised jne)? Kui
need dokumendid puuduvad võib eeldada, et varem koostatud akt on tühine?
Kui need dokumendid puuduvad, siis kuidas näeb haldusmenetluse protseduur
ja kas Ta üldse saab teostada kontrolli?

4.	Kes koostab ja kes kinnitab sisekontrolöri riskipõhise tööplaani?
Kas see on avalik?

5.	Kas peavad asutuse teenistujaid on teavitatud ja teadlikud
kehtivatest protseduurireeglitest ning nende tegevuse osas rakendatud
sisekontrollimeetmetest? Kui jah, siis kes peab teavitama?

6.	Sisekontrolli käigus, kas peab olema koostatud mingisugune kava ja
ajakava koos kontrollitava teemadega?

7.	Sisekontrolli läbiviimisel, võivad olla kehtestatud piirangud,
kuna ei ole võimalik eeldada absoluutset kindlustunnet kontrollisüsteemi
töötamise osas ning olukorda, kus sisekontrollisüsteem välistaks igasuguse
võimalike negatiivsete sündmuste juhtumise?

8.	Kas peavad olema kohe pandud oodatud tulemused ning edaspidised
tegevused?

9.	Kes kontrollib või saab kontrollida läbiviidud sisekontrolöri
poolt koostatud akti (sisu, vastavus faktidele, sõltumatus jne)? Kas saab
pöörduda koostatud aktiga pöörduda sõltumatu siseaudiitorile?

10.	Kes teostab järelevalve sisekontrolöri puhul?

Lugupidamisega ja ette tänades

Deniss Veršinin

Kohtla-Järve linnavolikogu arengu- ja majanduskomisjoni liige

11.